همشهری آنلاین: در روز اول مسابقات پاراآسیایی گوانگجو تیم ایران صاحب دو مدال طلا و سه برنز شد.

logo

اعظم رضایی به مدال برنز 10 متر تفنگ بادی زنان رسید

به گزارش فارس، در ادامه روز نخست بازی‌های پارآسیایی 2010 گوانگجو، رقابت‌های تیراندازی زنان در رشته 10 متر تفنگ بادی ایستاده انجام شد که با کسب مدال برنز سید اعظم رضایی همراه بود.


در این رشته 11 تیرانداز حضور داشتند که در نهایت هوان هی و کوپینگ ژانگ، دو تیرانداز چینی به مدال‌های طلا و نقره رسیدند و رضایی، تیرانداز ایران به مدال برنز دست یافت.

عباسی در وزنه برداری پنجم شد

در رقابت‌های وزنه‌برداری هم صمد عباسی، نماینده دسته 48 کیلوگرم ایران در این وزن با رکورد 150 کیلوگرم به کار خود پایان داد و به عنوانی بهتر از پنجم نرسید.

این در حالی است که این وزنه‌بردار در تمرینات رکورد 175 کیلوگرم را ثبت کرده بود.

وزنه‌بردار اردنی با 167.5 کیلوگرم اول شد، نماینده عراق با 165 کیلوگرم دوم شد و وزنه‌بردار هندی با 157 کیلوگرم در این دسته نشان برنز را بر گردن آویخت. نماینده لائوس هم با 155 کیلوگرم چهارم شد.


اولین پیروزی بانوان والیبالیست مقابل مغولستان رقم خورد

در اولین روز مسابقات والیبال بانوان، تیم ملی ایران مقابل مغولستان قرار گرفت و توانست با نتیجه 3 بر 0 ( 25-10، 25-12 و 25-16) این تیم را شکست دهد و اولین پیروزی را به دست آورد.


در بازی دیگر امروز ژاپن نیز با نتیجه مشابه 3 بر 0 ( 25-3، 25-2 و 25-5) پاکستان را درهم کوبید. پاکستان در ادامه این مسابقات به مصاف میزبان می‌رود.

تیم ملی والیبال بانوان ایران سه‌شنبه ابتدا مقابل پاکستان به میدان می‌رود و در بازی سوم نیز باید مقابل میزبان قرار گیرد.


یک مدال برنز دیگر توسط کشتکار برای ایران به دست آمد


در شنا و در رشته 100 متر آزاد مردان در کلاس S12 نابینایان، کشتکار به مدال برنز رسید. کشتکار 15 ثانیه و 57 صدم ثانیه رکورد آسیا را بهبود بخشید. در این رشته شناگران ژاپن و تایلند به مدال‌های طلا و نقره رسیدند. امین گل مهدی در این رشته هفتم شد.


کشتکار صبح روز دوشنبه در رشته 400 متر آزاد کلاس S12 نابینایان با زمان 5 دقیقه و 12 ثانیه و 18 صدم ‌ثانیه یک مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورده بود.

در این روز ابتدا شاهین ایزدیار در مسابقات شنای رشته 100 متر آزاد کلاس S10 با زمان یک دقیقه و شش صدم ثانیه اولین مدال طلای کاروان ایران را به دست آورد. وی همچنین چهار صدم‌ثانیه رکورد آسیا را بهبود بخشید.

همچنین علی نیکخو حسین‌آبادی در رشته 100 متر آزاد کلاس S6 با زمان یک دقیقه و 23 ثانیه و 92 صدم‌ ثانیه به مدال برنز رسید.
در این رشته شناگران مالزی و کره‌جنوبی به مدال‌های طلا و نقره رسیدند.

در قسمت 400 متر آزاد، حسن غمخواه نتوانست مدال کسب کند و به مقام چهارمی بسنده کرد اما وی نیز توانست رکورد ایران را 22 ثانیه ارتقا دهد.

 

کد خبر 123102
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز